Jelzőszámok a szolgáltatási teljesítmény mérésére

A Veolia víz- és energiagazdálkodási megoldásokat, valamint teljes mértékben integrált szolgáltatásokat nyújt a Tomago Aluminimum számára.

Különböző típusú hulladékok átfogó kezelése

A Veolia 2005-ben ipari takarításra és környezetvédelmi szolgáltatásokra vonatkozó szerződést írt alá a Tomago Aluminium társasággal.  Azóta a Csoport szolgáltatások széles skáláját nyújtja Ausztrália legnagyobb öntödéjének telephelyén. Ezek között megtalálhatók olyan egymáshoz kapcsolódó szolgáltatások, mint a magasnyomású mosás, a vákuumos tisztítás, az újrahasznosítható anyagok szétválogatása és az újrahasznosítás. Továbbá számos olvasztáshoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatás is megtalálható a Veolia kínálatában, így a technológiai folyamatok során keletkező hulladék elszállítása újrahasznosításra, a veszélytelen és újrahasznosítható, illetve a veszélyes folyékony hulladék gyűjtése, valamint a létesítménykarbantartás és a hőálló berendezéseken végzett szolgáltatások, úgy mint az olvasztó teknő és üst elvétele, a telepítés és az üzembe helyezés.
A Veolia integrált légtechnikai szolgáltatást (fűtés, hűtés és légkondicionálás) valamint mobil telephely felügyeletet is végez. 2012-ben a Veolia megállapodást kötött a Tomagóval a víz újrahasznosítását és telephelyen belüli felhasználását célzó infrastruktúra kiépítésére vonatkozóan.

 

Szorosan figyelemmel kísért teljesítmény-jelzőszámok

A szolgáltatási minőség biztosítása és az ügyféllel való kapcsolattartás alapjának megteremtéséhez a Veolia bevezetett néhány olyan kulcsfontosságú teljesítmény jelzőszámot, amelyeket a fő részvényesek havonta ellenőriznek.  A teljesítményről szóló jelentések e rendszere hozzájárul a partnerkapcsolat kiváló működéséhez, így a társaság több díjban részesült a biztonság és a környezeti minőség területén megmutatkozó kiemelkedő eredményért.  A Veolia szolgáltatásai minőségéért megkapta a megtisztelő „vezető szolgáltató” címet.

 

Brett Jones
Szerződéskezelő Igazgató, Tomago Aluminium-Veolia

„Az átfogó partnerkapcsolat lehetővé teszi számunkra, hogy megfeleljünk a mindennapi kihívásoknak, és a Tomago Aluminium azonos szintű biztonságot és minőséget nyújtson minden szolgáltatásával a newcastle-i telephelyén.”

 

Legfontosabb számadat

  • Több mint tíz évre visszatekintő partnerkapcsolat 

 

Előnyök az ügyfél számára

  • Egyetlen létesítménygazdálkodási szerződés
  • Szigorú szempontok szerint összeállított kulcsfontosságú jelzőszámok
  • Alacsonyabb gazdálkodási költségek
  • Munkavállalók biztonsága
  • Környezeti lábnyom kézben tartása

 

Megoldás

  • Több technológiát és telephelyet magában foglaló karbantartás