Tizenegy tiszta lappal induló londoni kerület

Egy fővárosban a hulladékkezelés világszínvonalú szolgáltatást, folyamatos innovációt valamint a lakosság véleményére történő valós odafigyelést igényel.
waste

Royaume-Uni

Növekvő tudatosság a szelektív hulladék gyűjtésében és visszanyerésében

Az Egyesült Királyság ambiciózus célokat tűzött ki maga elé az energia-visszanyerés és a hulladékfeldolgozás terén. E célkitűzések eléréséhez folyamatos erőfeszítésekre van szükség a közösség tudatosságának növeléséhez és a lakosság ösztönzéséhez, hogy változtassanak szokásaikon és nagyobb hangsúlyt fektessenek az újrahasznosításra.

A Veolia 1992 óta van jelen Londonban és jelenleg újrahasznosítási, közterület takarítási, hulladékkezelési és zöld terület karbantartási szolgáltatásokat nyújt London 11 kerületében, így például Westminsterben, Camdenben, Tower Hamletsben, Lambethben, Brentben és Southwarkban. Emellett a társaság kreatív hulladékfeldolgozási és visszanyerési megoldásokat kínál olyan kisebb és nagyobb szervezetek számára, mint a Claridges Hotel, a Kingston University és a Metropolitan Police. 
 

Innováció a hulladékkezelés minden szintjén

A Veolia által Londonban üzemeltetett szelektív hulladékgyűjtő központokban bevezetett rendszerek célja, hogy javítsák a műanyag, az üveg, az alumínium és az acél, valamint a karton és az egyéb papíranyagok újrahasznosítási arányát. A Southwarkban található korszerű hulladékkezelő üzem olyan mechanikai és biológiai elven működő szelektáló berendezéssel rendelkezik, amely az összegyűjtött maradék hulladékot újrahasznosítható és biológiailag lebomló elemekre választja szét. Ezen felül a SELCHP energiahasznosító üzem a gyárban keletkezett, nem hasznosítható hulladékból származó megújuló energiaforrást szolgáltat 2 500 lakás fűtéséhez és meleg víz ellátásához, enyhítve ezzel a távhőhálózat leterheltségét. 

 

Deborah Collins
Környezetért és szabadidős tevékenységekért felelős stratégiai igazgató, Southwark Tanácsa

"A southwarki integrált hulladékkezelő üzem lehetővé teszi számunkra, hogy minőségi berendezésekkel magas újrahasznosítási arányt érjünk el. Mindezt nem tudtuk volna elérni a Veoliával kötött szerződés, valamint a brit kormány és a Veolia által megvalósított befektetések nélkül."

  

Legfontosabb számadato

  • 2 870 000 lakossági ügyfél és 1 130 000 lakás kiszolgálása

 

Előnyök az ügyfél számára

  • Kiváló szolgáltatási minőség
  • Magasabb energia-visszanyerési és hulladék újrahasznosítási arány
  • Műszaki és közösségi innováció

 

Megoldások

  • Logisztika: hagyományos és magas teljesítményű begyűjtés
  • Közterület takarítás
  • Hulladékszelekció: magas pontosságú válogatás, távolról irányított válogatás és mechanikus-biológiai válogatás
  • Újrahasznosítás: újrahasznosított másodlagos nyersanyagok
  • Energia visszanyerés: energiahasznosító üzem, szilárd újrahasznosított üzemanyag (RDF) termelése
  • Menedzsment és humán tőke: személyzeti irányítás, szakképzés
  • Tudatosság növelése: párbeszéd az érintettekkel, ösztönző árképzés, kinevezett oktatási és tájékoztatási csoportok 

 

Learn how Veolia is resourcing the world

See how we're turning waste into secondary raw materials

4 000 alkalmazott és 1 500 gépjármű

1,6 millió tonna hulladék kezelése minden évben