Esettanulmányok

Back to sectors

Okostelefonja segítségével bármit megtudhat a vízről


A cseh fogyasztók okostelefonjaik segítségével immár hozzáférhetnek a vízszolgáltatásról szóló részletes adatokhoz.

45212

„MY WATER”: egy app, amely minden lakoshoz szól

A „My Water” alkalmazás minden ivóvízfogyasztó számára szolgáltatások széles skáláját kínálja, többek között például az ütemezett munkálatok és vészhelyzetek miatti szolgáltatásszüneteltetéseket bemutató térképet, a vízfogyasztás kiszámítására alkalmas kalkulátort, a vízminőség-elemzések eredményeit, a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszokat. 

 

„MY WATER PLUS”: átfogó szolgáltatás a fogyasztók számára

A „My Water Plus” online hozzáférést biztosít a Veolia fogyasztóknak saját felhasználói fiókjaikhoz. Az ügyfelek használhatják az appot mérőállásuk megadására, az árszabásokról való tájékozódásra, a szolgáltatásszüneteltetéseket megjelölő térkép megtekintésére és fogyasztásuk ellenőrzésre, ideértve a számlák és a befizetések történeti adatait. Megváltoztathatják elérhetőségi adataikat és a számlafizetés módját, valamint időpontot egyeztethetnek az ügyfélszolgálatra.

 

Jaroslav Pokorný
Ügyfélszolgálati Igazgató, Veolia Prága

“Mindkét alkalmazás felhasználóbarát és hasznos információkkal szolgál a fogyasztók és az ügyfelek számára.” 

 

1,4 millió ivóvízzel ellátott lakossági ügyfél

876 130 vízközmű ügyfél

101 084 köbméternyi éves víztermelés

 

Előnyök az ügyfél számára

  • 24/7 információ a vízszolgáltatásról
  • 24/7 személyre szabott fiókkezelés az ügyfelek számára
 

Megoldások

  • Ügyfélkapcsolatok: több csatornás ügyfélkezelés és ügyfélszolgálat
  • Tudatosság növelése: párbeszéd az érintettekkel és fogyasztáskezelési program