Esettanulmányok

Back to sectors

25 millio japán lakos kiszolgálása


A Veolia és a Jenets szolgáltató társaság tevékenységének középpontjában a vízórák leolvasása áll, Tokió, Osaka és Kiotó lakosai számára

 
465231


Új szolgáltatási modell

Japán vezető nyugati magánszektorhoz tartozó vízszolgáltató társaságaként a Veolia ügyfélkezelési szolgáltatásokat nyújt a vízközműveknek. Tokió, Osaka és Kiotó városokat magában foglaló önkormányzati ügyfeleivel a Veolia éves szinten több mint 100 millió € bevételt generál az országban és több mint 10 millió fogyasztóval rendelkezik. A Veolia Japánban folytatott tevékenysége jól példázza, hogy a társaság képes a szolgáltatási teljesítmény optimalizálását célzó módszertani és szakmai támogatást nyújtani a helyi önkormányzatok számára anélkül, hogy befektetéseket követelne vagy privatizálná a helyi szolgáltatókat. 

 

Innováció és környezetvédelem

A Veolia olyan környezetvédelmet elősegítő, innovatív megoldásokat fejleszt, mint az új ultramodern call center, amely a Tokiótól 65 km-re fekvő Naritában nyitotta meg kapuit 2014-ben.

A Jenets társaság 2012 óta elektromos gépjárműparkot üzemeltet. 2015 végére minden munkavállaló használhatja a 300 autóból és 600 motorkerékpárból álló flottát, hirdetve ezzel Japánban a Veolia fenntarthatóság melletti elkötelezettségét.

Ezen felül 2014-ben a Veolia automatikus távleolvasó rendszer bevezetését irányozta elő. 

 
jersale





Christian Jersalé
Önkormányzati tevékenységekért felelős Igazgató, Veolia Japán

“Jelenlegi kihívásunk Japánban a játékszabályok megváltoztatása. Nagyon modern országról van szó, amelynek azonban még hosszú utat kell megtennie közművei optimalizálása és szervezése terén.

 

a lakosság 20 %-a a Veolia szerződéses fogyasztója

Veolia_Business_map-Japon

10 millió Veolia által kezelt vízóra 


Előnyök az ügyfél számára

  • Operatív kiválóság: szolgáltatási teljesítmény javítása
  • Ellenőrzött költségek
  • Magas szintű elégedettség a lakosok részéről a szolgáltatási minőség tekintetében
 

Megoldások

  • Ügyfélkapcsolatok: több csatornás kezelés, ügyfélszolgálat kezelés, mérő leolvasás
  • Adatkezelés és intelligens szolgáltatások: távoli mérő leolvasás, fogyasztási adatok kezelése
 
Learn how Veolia is resourcing the world

> See how we’re working to improve access to water