Kitüntetések a Víz világnapján

A Szegedi Vízmű Zrt. két munkatársa is rangos elismerésben részesült.

Bóka József, a Szegedi Vízmű Zrt. értékesítési osztályvezetője belügyminiszteri kitüntetésben részesült, Sándorné Pászti-Tóth Edit igazgatási-, szervezési- és projektkoordinációs osztályvezető pedig a Víz Világnapi Emlékérmet vehette át a jeles nap alkalmából.

Bóka József számára a Kvassay Jenő Emlékérmet dr. Rétvári Bence miniszterhelyettes adta át a Belügyminisztériumban a Víz világnapja alkalmából rendezett ünnepségen a szakterületén végzett több évtizedes, magas színvonalú, kiemelkedően eredményes munkája elismeréseként. 1995 óta a Szegedi Vízmű munkavállalója, ahol először a műszaki osztály, majd az értékesítési osztály vezetőjeként bizonyította szakmai és emberi rátermettségét. Irányítása alatt végzik feladatukat a vízmérő leolvasók, az ügyfélszolgálati munkatársak, valamint a kintlévőségek kezelésével, a fogyasztói ellenőrzéssel megbízott munkavállalók.

Munkája nagy mértékben hozzájárul a Szegedi Vízmű Zrt. pozitív arculatához, ügyfeleinek elégedettségéhez. Sikerének tekinthető, hogy a Magyar Energetikai- és Közműszabályozási Hivatal Országos Felhasználói Elégedettségi Felmérése alapján a Szegedi Vízmű Zrt. több alkalommal is jó eredményeket ért el az ügyfélszolgálat megítélése terén.

Sándorné Pászti-Tóth Edit a Magyar Víziközmű Szövetség (MAVÍZ) által a Víz világnapja alkalmából szervezett díszünnepségen vehette át Kurdi Viktortól, a MAVÍZ elnökétől a kitüntető emlékérmet kiemelkedő szakmai irányítói tevékenységéért. Sándorné Pászti-Tóth Edit 2008 óta a Szegedi Vízmű munkavállalója, munkája során először kintlévőség-kezelési vezetőként, majd igazgatási-. szervezési- és projektkoordinációs osztályvezetői pozíciókban dolgozott, eredményesen, a vállalat számára produktív módon.

Irányítása alatt végzik feladatukat a számlakézbesítők és az iratkezelési munkatársak, emellett projektfeladatokat is ellát. Hatáskörébe tartozik a számlakézbesítés hatékonyságának növelése, az elektronikus számlázás bevezetésének és kiterjesztésének koordinációja, mely a több évnyi munka eredményeként tavaly átlépte a 30%-os arányt. Nagy szerepe volt az integrált vállalatirányítási rendszer, az elektronikus ügyfélszolgálat, valamint applikáció bevezetésében és további fejlesztéseiben, hogy a társaság megfelelő digitális eszközöket nyújthasson a fogyasztói és munkavállalói számára.

Köszönjük, hogy elhivatottságukkal, példamutatásukkal és szakértelmükkel hozzájárulnak a vállalat jó hírnevéhez és eredményeihez. A kitüntetésekhez gratulálunk!