Integrált szolgáltatás a nagyobb hatékonyság érdekében

2010-ben a Veolia egyedül vállalta a felelősséget számos műszaki és támogató szolgáltatást tartalmazó csomag kidolgozására a BMS gyógyszeripari óriás európai telephelyei számára.

Szolgáltatások széles skálája tizenegy európai telephelyen

A Veolia Bristol Myers Squibb társasággal kötött szerződésében foglalt szolgáltatások köre rendkívül széles: közmű és vízciklus kezelés, műszaki karbantartás, gondnoki szolgáltatások, területkezelés, laboratóriumi támogató tevékenységek és irodai szolgáltatások, ideértve a takarítást, a recepció biztosítását és az étkeztetési szolgáltatást. A szerződés 11 termelő, kutató és adminisztratív egységre terjed ki: három az Egyesült Királyságban, kettő Írországban, kettő Olaszországban, és egy-egy Németországban, Belgiumban, Spanyolországban és Franciaországban található.

 

Egyetlen erőforrás integrált megoldásokhoz

A Veolia bebizonyította, hogy a közszolgáltatások, így például a vízciklus, a veszélyes és veszélytelen hulladékok kezelése, az oldószerek újrahasznosítása területén szerzett szaktudását kamatoztatni tudja egy kivételes, integrált megoldás létrehozásához.
A Veolia ISO 9001 minősítéssel rendelkező, a környezetközpontú irányításra és a biztonsági irányításra vonatkozó szabványokat is magában foglaló Üzletviteli Utasítása biztosítja, hogy minden BMS telephelyen egységes, standardizált eljárások működjenek.
Ezen felül a Veolia több megoldást javasolt arra vonatkozóan, hogy miként lehet a BMS létesítmények energiahatékonyságát javítani, vízfogyasztását csökkenteni és hulladékait újrahasznosítani. 

 

Veronica Capella
A Veolia Environnement Industries Kiemelt Projektjeiért felelős Igazgatója

 „Ha kellően koncentrálnak fő tevékenységükre, a gyártók képesek arra, hogy csökkentsék működési költségeiket és ugyanakkor környezeti céljaikat is megvalósítsák.” 

 

Legfontosabb számadatok

  • Nyolc telephely hat európai országban
     

Előnyök az ügyfél számára

  • Integrált szervezet egyedüli kapcsolattartóval és minden telephelyen standardizált folyamatokkal
  • Ügyfélkapcsolatok kezelését elősegítő jelentési eszköz kidolgozása a szerződéses teljesítmény jelzőszámok nyomon követésére
     

Megoldás

  • Több műszaki területet és telephelyet magában foglaló karbantartás: VEIS leányvállalat létrehozása e tevékenység ellátására