Veolia Group
  • Veolia.com
  • Campus
  • Foundation
  • Institute
  • Up To Us
In the world
  • Africa - Middle East
    • Africa
    • Middle East
    • Morocco
  • Asia
    • Greater China
      • Hong Kong SAR & Macau SAR
      • Mainland China
      • Taiwan
    • India
    • Japan
    • Southeast Asia
    • South Korea
  • Australia and New Zealand
  • Europe
    • Belgium
    • Bulgaria
    • Czech Republic
    • Finland
    • France
    • Germany
    • Hungary
    • Ireland
    • Netherlands
    • Poland
    • Portugal
    • Romania
    • Slovakia
    • Spain
    • Ukraine
    • United Kingdom
  • Latin America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Colombia
    • Ecuador
    • Mexico
    • Peru
  • North America
    • Canada
    • United States
Specialty Brands
  • Air Quality
  • Industries Global Solutions
  • Nuclear Solutions
  • OFIS
  • Sarpi
  • SEDE BENELUX
  • Seureca
  • Veolia Agriculture
  • Water Technologies

4 470 kilométer hosszúságú vízhálózat ellenőrzése a nap 24 órájában

Az elmúlt tíz évben Sanghaj-Pudong vízszolgáltatása a leginnovatívabb technológiákat felvonultató világszintű szakértői platformmá vált az ívóvízhálózatok kezelése területén.

Kiemelkedő eredmények

Sanghajban az ivóvízellátó közműhálózat kezelőjeként a Veolia rendelkezik Kínában a köz- és magánszféra együttműködésén alapuló egyik legjelentősebb szerződéssel. 2002 óta Pudong kerület lakossága több mint 1,5 millió fővel növekedett. A vízelosztó-hálózat mérete megduplázódott, és a termelés elérte a napi 1,6 millió m3-t, ami több mint kétszerese egy Párizs nagyságú város vízfogyasztásának. A Veolia több lakost lát el vízzel Kínában, mint bárhol másutt a világon.

 

4 470 km hálózat valós idejű ellenőrzése

A víziközmű a legmodernebb hálózatkezelési eszközökkel ellátott ellenőrző központtal rendelkezik. Ez a technológia lehetővé teszi az ívóvízhálózat 34 szektorának valós idejű nyomon követését, a szivárgások és a szennyeződések lokalizálását és megjelenítését végző 400 mérőműszer segítségével. A hálózati operátorok néhány kattintással hozzáférhetnek az összes létesítmény 3D-s nézetéhez és kapcsolódó műszaki adataihoz. Az ügyfélkapcsolati hívóközponttal összeköttetésben álló rendszer lehetővé teszi a lakosok telefonon, e-mail-ben vagy SMS üzenetben történő tájékoztatását.

Régis Calmels
A Veolia Ázsia Igazgatója

„A kihívást a folyamatosan növekvő város fenntartható fejlesztésének elősegítése jelenti, miközben a szolgáltatási minőségre is nagy hangsúlyt kell helyezni. Kínában minden gyorsan történik. Ez a növekedésre és technológiára egyaránt érvényes. Ezért mindig a maximumot kell nyújtanunk.”

 

Legfontosabb számadatok

  • 3,7 millió vízzel ellátott lakossági ügyfél
  • 4 470 km ivóvízellátó-hálózat
  • 1,5 millió m3 víz termelése naponta
  • A vízminőségi normáknak való 100 %-os megfelelés
     

Előnyök az ügyfél számára

  • Operatív kiválóság: hatékonyabb vízellátás, valós idejű ellenőrzés, vízminőség javítása
  • Alacsonyabb költségek és kisebb tőkeberuházások
  • Ügyfélelégedettség javítása
     

Megoldások

  • Vízkezelés: mérnöki tervezés, termelés, üzemeltetés és karbantartás
  • Vízszállítás: hálózat tervezése és telepítése, elosztás
  • Ügyfélkapcsolatok: több csatornás ügyfélkezelés és ügyfélszolgálat, fiókkezelés, mérés
  • Adatkezelés és intelligens szolgáltatások: valós idejű infrastruktúra ellenőrzés, munkaütemezés, dinamikus eszközkezelés
  • Emberi erőforrások: személyzeti irányítás, szakképzés